המוקדניות שלנו ממתינות ומוכנות לענות לשיחות שלכם
ערך מוסף לעסק – FirstCall®
תקציר | יתרונות | למה לבחור בנו ? | דוגמאות מוקלטות | איך זה עובד ? | המלצות | שאלות נפוצות | למסלולים ולמחירון
בשירות - מענה אנושי אנגלית שפת אם לעסקים כל השיחות הנכנסות נענות על ידי מוקדניות ע"פ הנחיות של התסריט שלך. ניתן להפנות את כל השיחות או למטרת גיבוי
המוקדניות שלנו ממתינות לענות לשיחות שלכם בשעות פעילות המוקד 24/7
על פי הסטיסטיקה 90% מהשיחות נענות תוך 12 שניות..... 80% מהשיחות נענות תוך 15 שניות
כל המוקדניות שלנו דובר אנגלית שפת אם בלבד מתנהלות ע"פ הנחיות התסריט שלכם במקצועיות. מבחר של מסלולים לבחירה המתאימים לכל כיס
פרסמו את המספר הוירטואלי המוקצה או הגדירו אליו הפניית שיחות ועקוב אחריי
אתם מקבלים את כל ההודעות והפניות בזמן אמת עם סיום השיחה
®ערך מוסף לעסק
הפעלת הקו בין 24 - 48 שעות
באפשרותכם לשדרג או להקטין את החבילה של מענה אנושי לעסקים במהלך ההתקשרות
הנציגות מתנהלות ע"פ ההנחיות של התסריט שלכם
אנו גאים ברמת שירות הלקוחות שלנו, זמינות, נגישות ומהירות עבור כל לקוח
יוקצה לכם מספר טלפון וירטואלי ישראלי או בינלאומי למטרת פרסום ו/או לפניית שיחות ועקוב אחרי מכל טלפון שתרצו
אנו מאמינים בשירותיים שלנו, תנאי התקשרות לטובת הלקוח, מחירים שקופים והכי חשוב שירות אמין, מקצועי ואישי
שירות מענה אנושי לעסקים משתלם וחסכוני בהרבה יותר מאשר להעסיק עובדים, חופשות, ימי מחלה ועוד
כל השיחות הנכנסות נענות ע"י מוקדניות מקצועיות לתת את המענה המושלם ללקוחות שלכם
לא עוד מעבר בין ספקים שונים, לא עוד שירות לקוחות שלא מספק תשובות לשאלות שלכם ולא עוד המתנה ארוכה על הקו למענה. אנו גאים לתת שירות לקוחות ומענה מהיר ויסודי עבור כל לקוח ללא יוצא מן הכלל
אנו מאמינים שהתקשורת האישית והאמיתית עם לקוחותינו היא שתעניק לכם – ערך מוסף לעסק שלכם
®ערך מוסף לעסק – FirstCall
כחלק מתקשורת מיידית ואיכותית, נוחה ופשוטה, אנו זמינים בוואצאפ לכל שאלה ועדכון תסריטי שיחה
מענה אנושי של נציגי שירות הלקוחות לעדכון תסריט, חשבונות והתייעצות
התקשורת עם הלקוח מתבצעת גם דרך דוא"ל לנוחיות הלקוח
ע”י המוקדניות דובר אנגלית שפת אם מקצועיות ואדיבות שלנו
תסריט מותאם אישית
תסריט מותאם אישית
תסריט מותאם אישית
הרושם הראשוני שאתם מותירים על לקוחותיכם הוא החשוב ביותר
באמצעות שירות המענה האנושי שלנו תוכלו להרשים את לקוחותיכם
במסלול תסריט מותאם אישית של מענה אנושי לעסקים, התסריט נבנה בהתאם להנחיות הלקוח ולפי צרכי בית העסק
אנו מקצים לכם מספר טלפון בריטי, אמריקאי או אחר לבחירה ייעודי שמשוייך לחשבונכם במוקד ואליו תוכל להגדיר הפניית שיחות ועקוב אחרי – באין מענה / תפוס / ממתינה / אין קליטה / כל השיחות / וגם לפרסם אותו
כל השיחות הנכנסות נענות על ידי מוקדנית בשפה אנגלית שפת אם בלבד בשם החברה שלך ובהתאם לתסריט השיחה המותאם שקבעתם
הנציגה לוקחת את הפרטים המלאים ואת כל המידע שנתבקשנו מהמתקשר, ומעבירה אותם אליכם מיידית במייל וב – מסרון אם תבחרו
בתסריט כזה, ישנה אפשרות ליצירת מחלקות שונות לדוגמא: מחלקת שירות לקוחות/ מחלקת תמיכה/ מחלקת מכירות וכדומה. בנוסף ישנה גם אפשרות לביצוע סליקה / להתחברר למערכת שלכם / ניהול יומן ניתוב השיחה ועוד. כך ניתן ליצור מספר תסריטים שונים בהתאם לכל מחלקה ומחלקה, מה שנותן פתרונות מעשיים ויתרון לניהול שיחות נכנסות לבית העסק
מצד אחד המענה האנושי נותן גיבוי מזכירות ושירות- ללקוחות החברה – ובכך מונע נטישת שיחות חשובות, ומאידך, המתקשר מקבל את המענה שלו הוא ראוי בדיוק כפי שהיה מקבל מענה במשרד שלכם
בנוסף התסריט המותאם מאפשר מסירת פרטים לצד ג’ כגון נתונים על החברה שלך:- מספר פקס, כתובת בית העסק, דרכי גישה וכדומה- ובו בזמן נותן מענה על מגוון שאלות נפוצות, כל אלו יחסכו לך זמן יקר במתן שירות ללקוחותיך
לשיחה עם נציג חייגו 6509* אנו מקווים שתיתן לנו את הההזדמנות לשרת אותך ואת העסק שלך
אנו שמחים וגאים להיות הספק הראשון והיחיד בישראל המספק שירות מענה אנושי בשפה האנגלית בלבד שכל נציגיו דוברי אנגלית שפת - אם
כיום, חברות ועסקים ישראליים רבים הם בעלי קשרים מסחריים בינלאומיים העושים עסקים בכל רחבי העולם עם חברות בינלאומיות שלא יושבות בישראל. הצורך במתן מענה בשפה האנגלית שהיא השפה הבינלאומית ליצירת הקשרים בין החברות ובניית האמון איתן הוא צורך הכרחי ביותר על מנת להציג חזות מקצועית של החברה שלכם כחברה בינלאומית גדולה חשובה ומקצועית בתחומה
אצלנו לא מתפשרים על מתן שירות מעולה ללקוחות שלנו. אנו כספק המוביל בארץ בשירות המענה האנושי באנגלית לא יכולים להתפשר על המקצועיות ואיכות השירות ולפיכך באם אתם מחפשים ומשווים ספק לפי מחיר, אנו לא הכתובת
לא. כל הנציגות/המוקדניות דוברות בשפה האנגלית בלבד
אתה מקבל מספר טלפון ייעודי אנגלי עם הקידומת 0203 ואליו אתה עושה הפניית שיחות ועקוב אחריי שיגיעו למוקד. כמו כן ניתן לפרסם את המספר – לא מומלץ
בוודאי, נתון לשיקולך אתה יכול לפרסם את המספר האישי/עסקי שלך או המספר הוירטואלי אם אתה ממשיך לפרסם את המספר האישי/עסקי שלך, צריך להגדיר הפניית כל השיחות למספר הוירטואלי החכם
אנו מודים ללקוחותינו ומעריכים את הזמן שהקדישו לרשום לנו ביקורת על שירות המענה האנושי שאנו מספקים. אנו שמחים וגאים לספק לאלפי עסקים בישראל שירות אמין ומקצועי בסטנדרד הגבוה ביותר
דואגת שצוות שירות הלקוחות שלה יהיה תמיד FirstCall זמין עבורך ובשבילך בצורה נגישה ונוחה לקבלת מענה אישי יסודי ומקצועי
אנו מחוייבים לתת לכל לקוח ולקוח את השירות יוצא הדופן והאישי שלעולם לא הכרתם
דוא"ל נשלח אליך ברגע שמסתיימת שיחת הטלפון, כך שתוכל לעיין בפרטי הודעת המתקשר. בנוסף, ניתן גם לשלוח הודעת טקסט סמס לטלפון הנייד שלך (בתוספת תשלום).
אנו מקצים מספר וירטואלי עבור כל מנוי על מנת שהמערכת תזהה את הלקוח על פי המספר טלפון והנציגות תוכלנה להתנהל ע"פ הנחיות התסריט המותאם שלכם
המוקדניות מתנהלות ע"פ התסריט המותאם שלכם, שם חברה, שם מלא, טלפון ופרטי פנייה וכל מה שתצטרכו
כאשר השיחה מתקבלת במוקד, צצה הודעה על מסך המחשב של הנציגה אשר מנחה אותה להתנהל בשיחה לפי בקשת בעל העסק
שעות הפעילות בימים א' – ה' בשעות 08:00 - 24:00 ו' וערבי חג בשעות 08:00 - 12:00/13:00
המוקדנית עונה באותו אופן כמו שמזכירה פרטית הייתה עונה. המענה הוא ב "שם החברה" שלך ולפי תסריט ומסלול השיחה שהועבר אלינו מראש על ידך
לא. המוקדנים המיומנים שלנו עונים לשיחות ב "שם החברה" שלך ולפי תסריט השיחה שקבעת מראש, על מנת שהמתקשר לא יחוש בהבדל בין שהתקשר לחברת האם או לחברת שירות מענה טלפוני. - כמובן ניתן להגדיר בתסריט לעדכן את המתקשר במקרה ושואלים
מקצה לך מספר יחודי בזמן אישור פתיחת החשבון FirstCall המערכת שלנו מזהה שיחות נכנסות למספר שהוקצה לך והודעת הברכה שלך "צצה" על המסך שלנו ובכך אנו מזהים את הלקוח ומתנהלים בשיחה לפי הקריטריונים המתבקשים
כן. אנו ממליצים לך לפרסם ולשווק את בית העסק שלך ולהפנות לקוחות למספר ייחודי זה. בדרך זו נשמרת הפרטיות שלך אנא ראה פרטים למפעילים השונים באתר - www.firstcall.co.il/ הפניית שיחות ועקוב אחרי.
הפניית שיחות לפירסט קול הנה פרצדורה מאוד פשוטה. כל מה שצריך לעשות זה להחליט מתי ברצונך שהשיחות יופנו ל פירסט קול מוקד. כאשר הקו יהיה תפוס / בשעות מסוימות / אחרי מספר של צלצולים וכדומה. במידה ותרצה את כול האפשרויות שמעל זה גם אפשרי ופשוט לעשייה קודים מפנים יהיו זמינים דרך הספק שלך במידה ואתה בבזק תלחץ כאן למידע נוסף פניית-שיחות-ושירות-עקוב-אחרי/מענה-טלפוניwww.firstcall.co.il יצרנו דף יעודי במיוחד בשבילך בכדיי לעזור להתמצאות בספקיות התקשורת המובילות.
תקופת ההתחייבות הינה לחודשיים בלבד. במידה ותרצה לבטל את השירותים יש להודיע חודש קלאנדרי מראש
מרגע פתיחת החשבון ואישור קבלת התשלום הראשון, אנו דואגים להקצות לך מספר טלפון ולהפעילו תוך 24 - 48 שעות על מנת להבטיח לך שכל השירותים פועלים באופן מלא ותקין
דואגת שצוות שירות הלקוחות שלה יהיה תמיד FirstCall זמין עבורך ובשבילך בצורה נגישה ונוחה לקבלת מענה אישי יסודי ומקצועי
אנו מחוייבים לתת לכל לקוח ולקוח את השירות יוצא הדופן והאישי שלעולם לא הכרתם
אנו גובים פיקדון שזו עלות החבילה החזר מלא בסיום ההתקשרות
הפיקדון נדרש על מנת לוודא שכל לקוח ולקוח משלם את כל ההתחייבויות שלו לפני סיום ההתקשרות
תוכלו לשדרג או להוריד חבילה על ידי מתן הודעה חודש קלנדרי מראש
מדיניות התמחור שלנו שקופה לחלוטין, ואינה כוללת עלויות נסתרות או עמלות נוספות שאינן מוזכרות בבירור באתרנו ובתנאים שלנו
לא, הלקוחות שלנו חופשים לעזוב את השירות שלנו בכל זמן נתון אחרי תקופת ההתחיבות, על ידי מתן הודעה חודש קלאנדרי מראש
ישנה עלות סימלית חד פעמית