[vc_row full_width=”stretch_row_content_no_spaces” content_placement=”middle” css=”.vc_custom_1506901126923{background-image: url(https://www.firstcall.co.il/wp-content/uploads/2017/09/sample5.jpg?id=301) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column offset=”vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_row_inner css=”.vc_custom_1474885359216{padding-top: 100px !important;padding-bottom: 100px !important;}”][vc_column_inner][vc_empty_space height=”10px”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”section-box-overlap”][vc_column css=”.vc_custom_1474885718152{padding-top: 15px !important;}” el_class=”box-overlap”][vc_row_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_column_text]
מלא את פרטיך ונחזור אליך תוך 30 דקות
[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_custom_heading text=”English – שירות מענה אנושי באנגלית שפת אם” font_container=”tag:h3|text_align:center|color:%231e73be” use_theme_fonts=”yes”]
- English Telephone Answering
- מענה אנושי בשפה אנגלית בלבד
- Live English Phone Answering
- מענה טלפוני בשפה אנגלית שפת אם
[vc_column_text]
מענה אנושי אנגלית במסלול תסריט מותאם אישית, תסריט המענה נבנה בהתאם להנחיות שלכם ולפי צרכי בית העסק
אנו מקצים לכם מספר טלפון ייעודי שמשויך לחשבונכם במוקד ואליו תוכל להגדיר הפניית שיחות ועקוב אחרי – באין מענה / תפוס / ממתינה / אין קליטה / כל השיחות / וגם לפרסם אותו
כל השיחות הנכנסות למוקד דובר אנגלית בלבד ונענות על ידי מוקדניות מקצועיות הדוברות אנגלית שפת-אם בלבד הן עונות בשם החברה שלך ובהתאם לתסריט השיחה המותאם. הנציגה לוקחת את הפרטים המלאים ואת כל המידע שנתבקשנו מהמתקשר ושולחת אותם אליכם במייל ובמסרון אם תבחרו
חברת FirstCall – מזמינה אתכם ליצור קשר כבר עכשיו לקבלת ייעוץ מנציג ללא התחייבות. אנו מקווים שתיתן לנו את הההזדמנות לשרת אותך ואת העסק שלך. חייגו 6509*
[/vc_column_text]
[vc_message message_box_style=”solid” style=”square” message_box_color=”turquoise” icon_fontawesome=”fa fa-headphones”]
24/7
[/vc_message][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”u_iframe” u_video_url=”https://www.youtube.com/watch?v=fB31iHkz8e8″ video_opts=”loop,muted” bg_override=”full”][vc_column]
-
אנגלית שפת אםכל השיחות הנכנסו יענו על ידי מוקדניות דוברות אנגלית בלבד
-
שעות פעילות המוקד24/7
-
0 דקות זמן מזכירות + 9.75 ש”ח לדקהזמן מזכירות שנספר על פי שניה
-
התחייבות לחודשים בלבדהתחייבות לחודשים קלנדריים מלאים, לאחר מכן, השירות הוא על בסיס חודשי. התנתקות במתן הודעה חודש קלנדרי מלא מראש
-
תסריט מותאםהמוקדניות יענו בהתאם להנחיות של התסריט השיחה שלכם
-
1 מחלקהמחלקה אחת – מותאם אישית לבית העסק
-
פרטים לצד גפרטים לצד ג’ לדוגמא המתקשר מבקש את מספר הפקס שלכם, הכתובת שלכם, דוא”ל או אחר
-
קידומת 0203 בריטיתמספר מוקצה למטרת פרסום ו/או הפניית שיחות ועקוב אחרי
-
דוא”לפרטי הפנייה נשלחים אליך באופן מיידי לדוא”ל
-
SMSאישור במסרון ישלח אליך באופן מיידי עם פרטי הפנייה בעלות – 1 ש”ח [70 תווים] למסרון
-
אפשרות למעבר בין חבילותניתן לעבור בין חבילות, יש לעדכן אותנו לפני סוף חודש, החבילה החדשה תיכנס לתוקף בחודש העוקב
-
אפשרות לשדרג לחבילות גדולותניתן לשדרג חבילת גדולה יותר של דק’ זמן מזכירות, רק צריכים לעדכן אותנו לקראת סוף חודש
-
אנגלית שפת אםכל השיחות הנכנסו יענו על ידי מוקדניות דוברות אנגלית בלבד
-
שעות פעילות המוקד24/7
-
60 דקות זמן מזכירותזמן מזכירות שנספר על פי שניה
-
התחייבות לחודשים בלבדהתחייבות לחודשים קלנדריים מלאים, לאחר מכן, השירות הוא על בסיס חודשי. התנתקות במתן הודעה חודש קלנדרי מלא מראש
-
תסריט מותאםהמוקדניות יענו בהתאם להנחיות של התסריט השיחה שלכם
-
1 מחלקהמחלקה אחת – מותאם אישית לבית העסק
-
פרטים לצד גפרטים לצד ג’ לדוגמא המתקשר מבקש את מספר הפקס שלכם, הכתובת שלכם, דוא”ל או אחר
-
קידומת 0203 בריטיתמספר מוקצה למטרת פרסום ו/או הפניית שיחות ועקוב אחרי
-
דוא”לפרטי הפנייה נשלחים אליך באופן מיידי לדוא”ל
-
SMSאישור במסרון ישלח אליך באופן מיידי עם פרטי הפנייה בעלות – 1 ש”ח [70 תווים] למסרון
-
אפשרות למעבר בין חבילותניתן לעבור בין חבילות, יש לעדכן אותנו לפני סוף חודש, החבילה החדשה תיכנס לתוקף בחודש העוקב
-
אפשרות לשדרג לחבילות גדולותניתן לשדרג חבילת גדולה יותר של דק’ זמן מזכירות, רק צריכים לעדכן אותנו לקראת סוף חודש
-
אנגלית שפת אםכל השיחות הנכנסו יענו על ידי מוקדניות דוברות אנגלית בלבד
-
שעות פעילות המוקד24/7
-
120 דקות זמן מזכירותזמן מזכירות שנספר על פי שניה
-
התחייבות לחודשים בלבדהתחייבות לחודשים קלנדריים מלאים, לאחר מכן, השירות הוא על בסיס חודשי. התנתקות במתן הודעה חודש קלנדרי מלא מראש
-
תסריט מותאםהמוקדניות יענו בהתאם להנחיות של התסריט השיחה שלכם
-
1 מחלקהמחלקה אחת – מותאם אישית לבית העסק
-
פרטים לצד גפרטים לצד ג’ לדוגמא המתקשר מבקש את מספר הפקס שלכם, הכתובת שלכם, דוא”ל או אחר
-
קידומת 0203 בריטיתמספר מוקצה למטרת פרסום ו/או הפניית שיחות ועקוב אחרי
-
דוא”לפרטי הפנייה נשלחים אליך באופן מיידי לדוא”ל
-
SMSאישור במסרון ישלח אליך באופן מיידי עם פרטי הפנייה בעלות – 1 ש”ח [70 תווים] למסרון
-
אפשרות למעבר בין חבילותניתן לעבור בין חבילות, יש לעדכן אותנו לפני סוף חודש, החבילה החדשה תיכנס לתוקף בחודש העוקב
-
אפשרות לשדרג לחבילות גדולותניתן לשדרג חבילת גדולה יותר של דק’ זמן מזכירות, רק צריכים לעדכן אותנו לקראת סוף חודש
-
הפקה ומסירה תוך 1-5 ימי עסקים
-
עד. 100 מיליםהקריינ/ית שבחרת יקליט את התסריט
-
הקלטה מקצועיתכל ההקלטות מבוצעות בעזרת ציוד מקצועי
-
מסירת קובץ אודיויועבר אליך MP3 קובץ שמע בפורמט
-
תשלום חד פעמיתשלום חד פעמי, ללא תשלומים נוספים
-
הפקת חשבונית מס/קבלהקבלת חשבונית מס/קבלה עם סיום הרכישה אונליין
-
מוסיקת רקע לבחירהבחר מוסיקת רקע מספריית המוסיקה הנרחבת,המסווגת על פי קטגוריות
-
הגהה בתסריטתמיכה ועזרה טלפונית/מייל בכתיבת המלל לקריינות לעסק שלך, וודא 100% שביעות רצון לפני שנשלח להקלטה/ברכישה אונליין.
לאחר ביצוע רכישה אונליין לא ניתן לשנות את ההזמנה -
רכישה אונלייןרכישת ג’ינגל מותאם אישית אונליין ב-3 שלבים פשוטים כולל בחירת קריין/ית, מוסיקת רקע ומלל.
-
תבניות מלל מוכנותאפשרויות לבחירת תבנית מלל על פי קטגוריות ותעשיות שונות
[/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” bg_type=”image” parallax_style=”vcpb-default” bg_image_new=”id^2631|url^https://www.firstcall.co.il/wp-content/uploads/2018/05/home-top-bar22.jpg|caption^null|alt^null|title^home-top-bar22|description^null” bg_image_repeat=”no-repeat”][vc_column css=”.vc_custom_1530647532304{padding-top: 10px !important;}”][vc_raw_html css=”.vc_custom_1530647466400{margin-bottom: 0px !important;}”]JTNDaDIlMjBzdHlsZSUzRCUyMnRleHQtYWxpZ24lM0FjZW50ZXIlM0IlMjIlM0UlRDclOTclRDclOTklRDclOTklRDclOTIlRDclOTUlMjAlM0NhJTIwaHJlZiUzRCUyMnRlbCUzQSUyQTY1MDklMjIlM0U2NTA5JTNDJTJGYSUzRSUyQSUyMCVENyU5MCVENyU5NSUyMCVENyU5RSVENyU5QyVENyU5MCVENyU5NSUyMCVENyU5MCVENyVBQSUyMCVENyU5NCVENyVBNCVENyVBOCVENyU5OCVENyU5OSVENyU5RCUyMCVENyU5NSVENyVBMCVENyU5NyVENyU5NiVENyU5NSVENyVBOCUyMCVENyU5MCVENyU5QyVENyU5OSVENyU5QiVENyU5RCUyMCVENyVBQSVENyU5NSVENyU5QSUyMDE1JTIwJUQ3JTkzJUQ3JUE3JUQ3JTk1JUQ3JUFBJTIwJTNDJTJGaDIlM0U=[/vc_raw_html][vc_row_inner css=”.vc_custom_1530647524206{margin-bottom: 0px !important;}”][vc_column_inner el_class=”home-form-part desktop-inlineform”]
[/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner el_class=”mobile-view-inlineform”][vc_column_inner]
[/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”image” parallax_style=”vcpb-default” bg_image_new=”id^4154|url^https://www.firstcall.co.il/wp-content/uploads/2019/02/London-Telephone-Big-Ben.jpg|caption^null|alt^null|title^null|description^null” bg_image_repeat=”no-repeat” bg_override=”full”][vc_column width=”1/2″][/vc_column][vc_column width=”1/2″]
[/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”image” parallax_style=”vcpb-vz-jquery” bg_image_new=”id^4166|url^https://www.firstcall.co.il/wp-content/uploads/2019/02/Big-Ben-80smusiclover1-40628630-1170-658.jpg|caption^null|alt^null|title^Big-Ben-80smusiclover1-40628630-1170-658|description^null” bg_image_repeat=”no-repeat” bg_override=”full”][vc_column width=”1/2″]
[/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space height=”220px”][vc_toggle title=”? האם המוקדניות דוברות גם עברית בנוסף לאנגלית”]
לא. כל הנציגות/המוקדניות דוברות בשפה האנגלית בלבד
[/vc_toggle][vc_toggle title=”? איך אני מפנה את השיחות שלי אם המוקד נמצא בלונדון”]
אתה מקבל מספר טלפון ייעודי אנגלי עם הקידומת 0203 ואליו אתה עושה הפניית שיחות ועקוב אחריי שיגיעו למוקד. כמו כן ניתן לפרסם את המספר – לא מומלץ
[/vc_toggle][vc_toggle title=”? מהן אפשרויות הניתוב למספר המוקצה בלונדון”]
אם אתם רוצים לנתב את כל השיחות שלכם למענה באנגלית בלבד, יש להגדיר הפניית שיחות ועקוב אחריי מהמספר הנייח/נייד למספר המוקצה, אבל זה יחשב כשיחה לחו”ל – לא מומלץ
אם אתם רוצים לנתב את כל השיחות ישירות למענה באנגלית, יש צורך להוסיף מספר וירטואלי ישראלי שממנו יוגדר הפניית השיחות למספר המוקצה בלונדון
אם אתם רוצים לתת למתקשרים שלכם אופציה למענה בשפה העברית (ע”י זה שאתם תענו לשיחות או מוקד טלפוני בישראל) ואופציה למענה בשפה האנגלית (ע”י מוקד בלונדון בשפה האנגלית בלבד) יש להוסיף נתב ויטואלי חכם שכולל קריינות נתב
לדוגמא, “שלום ותודה שהתקשרתם ל….זמן פרסום ומיתוג לאנגלית לחץ 9…ל-.” ברגע שהמתקשר לוחץ 9 השיחה מופנית למוקד
בלונדון למענה בשפה האנגלית בלבד. כל שאר השלוחות יופנו על פי ההגדרות שהוגדרו בנתב הוירטואלי
[/vc_toggle][vc_toggle title=”? האם אני יכול להישאר עם המספר שלי”]
בוודאי, נתון לשיקולך אתה יכול לפרסם את המספר האישי/עסקי שלך או המספר הוירטואלי אם אתה ממשיך לפרסם את המספר האישי/עסקי שלך, צריך להגדיר הפניית כל השיחות למספר הוירטואלי החכם
[/vc_toggle][vc_toggle title=”? האם עלות הניתוב למוקד האנגלי עולה כסף”]
כן. כמו כל שיחה שמנותבת/מופנית למספר אחר כרוכה בעלות זמן ניתוב, כך גם ניתוב השיחות למוקד הטלפוני באנגליה. עלות הניתוב לשיחות יוצאות לחו”ל, נקבעת בהתאם להסכם ההתקשרות שלך עם ספק התקשורת שלך בישראל
[/vc_toggle][vc_toggle title=”באיזה אופן אני יכול להוריד עלויות בניתוב השיחה לחו“ל”]
על מנת להפחית את עלות הניתוב לחו”ל, ניתן אנו ממליצים להשתמש במספר טלפון וירטואלי ישראלי או בנתב וירטואלי חכם ישראלי שממנו יופנו השיחות לחו”ל בעלות נמוכה
[/vc_toggle][vc_toggle title=”? מה נותן לי מספר וירטואלי/ נתב חכם בנוסף ליתרון הברור שבהפניית השיחות לחו“ל”]
המספר הוירטואלי החכם כולל מערכת בעלת ממשק אינטרנטי המאפשרת רישום כל השיחות הנכנסות, הקלטה של השיחות והאפשרות האזנה בזמן אמת
ובנוסף, המערכת מאפשרת הוצאת דוחות מפורטים ודוחות מסכמים של רישום מספר מתקשר, שעת השיחה, משך השיחה, סטטוס שיחה (נענתה/ניתוק) ועוד
[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”image” parallax_style=”vcpb-default” bg_image_new=”id^3843|url^https://www.firstcall.co.il/wp-content/uploads/2019/01/2019-01-06_23-27-37.png|caption^null|alt^null|title^2019-01-06_23-27-37|description^null” bg_image_repeat=”no-repeat” bg_override=”full”][vc_column width=”1/2″][/vc_column][vc_column width=”1/2″]
היתרונות בשירות תסריט מותאם
-
תסריט מותאם
כל השיחות הנכנסות נענות על ידי מוקדנית בשם החברה שלך ובהתאם לתסריט השיחה המותאם שקבעת -
מחלקות
ישנה אפשרות ליצירת מחלקות שונות לדוגמא: מחלקת שירות לקוחות/ מחלקת תמיכה/ מחלקת מכירות וכדומה -
ביצוע סליקה
המוקדנית יכולה לבצע מכירות / לגבות כספים דרך מערכת סליקה או דרך האתר שלכם -
התחברות למערכת שלכם
המוקדנית יכולה להתחבר למערכת שלכם על מנת להכניס או לעדכן נתונים / לנהל תיק לקוח / או אחר -
ניתוב השיחה
אפשרות לנתב שיחה נכנסת לנייח/נייד על פי הנחיות התסריט -
פרטים לצד ג
התסריט המותאם מאפשר מסירת פרטים לצד ג’ כגון נתונים על החברה שלך: מספר פקס, כתובת בית העסק, דרכי גישה וכדומה- ובו בזמן נותן מענה על מגוון שאלות נפוצות, כל אלו יחסכו לך זמן יקר במתן שירות ללקוחותיך -
ניהול יומן
המוקדנית תפעל לקביעה / ביטול / עדכון פגישה או תור במערכת ניהול יומן
[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]
הפעלת קו בין 24- 48 שעות
-
מרגע קבלת טפסי הרישום, הפעלת השירות מהיר ותוכלו לפרסם ו/או להגדיר הפניית שיחות.אנו מספקים לך מספר טלפון [יעודי] עבורך, שאותו תוכל לפרסם ו/או להגדיר הפניית שיחות מכל הטלפונים שלכם
עליך לוודא שהטלפון הנייח / נייד / מרכזייה – תומכים בהגדרות של הפניית שיחות ועקוב אחרי
מענה אישי ומקצועי
-
כל השיחות נענות על ידי מוקדנית מקצועית בעלת ניסיון במענה אישי בהתאם להנחיות ולתסריט
זמני המתנה למענה אנושי
-
על פי הסטיסטיקה 90% מהשיחות נענות תוך 20 שניות….. 80% מהשיחות נענות תוך 15 שניות
[vc_empty_space height=”7px”]
הצטרפו לספק הכי פופולרי בתחום המענה האנושי בישראל
[vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-facebook-testimonial”][vc_custom_heading text=”נשמח לענות על כל שאלה בנוגע לשירות המענה האנושי לעסקים , חייגו עכשיו 6509* וקבלו מענה בפחות מ15 שניות” font_container=”tag:h3|text_align:center|color:%231e73be” use_theme_fonts=”yes”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″]
?יש לך שאלה
ערך מוסך לעסק – FirstCall
אנו מאמינים בשקיפות מלאה. כל תנאי ההתקשרות עם הלקוח נמצאים באתר, אין לנו אותיות קטנות או סעיפים נסתרים. לכל שאלה אנו מזמינים אותך להיכנס לעמוד שאלות נפוצות או ליצור קשר טלפוני לקבלת מענה אנושי תוך 15 שניות
[/vc_column][vc_column width=”1/3″]
הגדרת הפניית שיחות ועקוב אחרי
פשוט, קל, ומהיר
למצטרפים לשירות המענה האנושי לעסקים ולמעוניינים להפנות את השיחות מהמספר נייח/נייד שלכם למוקד, לפניכם הגדרות להפניית כל השיחות / עקוב אחרי / באין מענה / תפוס / ממתינה מכל ספקי התקשורת בישראל
[/vc_column][vc_column width=”1/3″]
?מדוע לבחור בנו
ערך מוסך לעסק – FirstCall
עם ניסיון של מעל 15 שנים בתחום המענה האנושי המתאים למגוון רחב של לקוחות פרטיים / סטארט-אפ / חברות מבוססות / ארגוני צדקה. אנו מספקים מענה מקצועי איכותי ואישי המעניק ערך מוסף לעסק שלכם. מוצעים מגוון מסלולים לצורכי הלקוח והמתאימים לכל כיס
[/vc_column][/vc_row]