שירות מענה אנושי לעסקים - תסריט מותאם
לפני הכל יש 4 נקודות עיקרויות הכי פופולרי ששואלים מדוע לבחור בנו
השוואה
?מה ממיחד אותנו
המותג
כמותג המוביל אנו לא מתחרים על המחיר, אבל כן מתחרים על רמת שירות מקצועי, אישי ואדיב ברמה הגבוהה ביותר
48-24
הפעלת הקו
48-24
שעות מרגע קבלת הטפסים עד הפעלת הקו, ותוכלו לפרסם ו/או להגדיר הפניית שיחות
תמיכה
רמת השירות ללקוחות שלנו
אתם
מענה מהיר בפחות מ -15 שניות על ידי נציג שירות הלקוחות מקצועי ואיכפתי
הצוות
המוקדניות שלנו
מכל הלב
כל צוות המוקדניות שלנו הוא בעל ניסיון עשיר במתן שירות אישי ומקצועי
זמן מענה
? מה זמן ממוצע למענה
LIVE
על פי הסטיסטיקה 90% מהשיחות נענות תוך 20 שניות
- מענה אנושי לעסקים
- הקלטות לדוגמא
- FirstCall מדוע
- LIVE המלצות
- שאלות נפוצות
- ? איך בונים תסריט
- תא קולי סוף יום / קבלת הקלטת קובץ
- מסרון שיווקי SMS
- ג'ינגל עסקי - מיתוג ושיווק
- מסלולים
במסלול תסריט מותאם אישית, תסריט המענה נבנה בהתאם להנחיות שלכם ולפי צרכי בית העסק
אנו מקצים לכם מספר טלפון ייעודי שמשוייך לחשבונכם במוקד ואליו תוכל להגדיר הפניית שיחות ועקוב אחרי – באין מענה / תפוס / ממתינה / אין קליטה / כל השיחות / וגם לפרסם אותו
כל השיחות הנכנסות למוקד נענות על ידי מוקדנית מקצועית בשם החברה שלך ובהתאם לתסריט השיחה המותאם. הנציגה לוקחת את הפרטים המלאים ואת כל המידע שנתבקשנו מהמתקשר ושולחת אותם אליכם במייל ובמסרון אם תבחרו
אנו מקצים לכם מספר טלפון ייעודי שמופנה למוקד ואליו תוכלו להגדיר הפניית שיחות ועקוב אחרי ובמקביל גם לפרסם אותו. כל השיחות הנכנסות נענות על ידי מוקדנית בשם החברה שלך ובהתאם לתסריט השיחה המותאם שקבעתם מראש
יש לבחור בין שני מסלולים: קבלת הודעות או תסריט מותאם
שירות מענה אנושי הוא חלופה חסכונית להשכרת משרד וצוות עובדים השומר על תדמית של "עסק מבוסס עם משרד ומזכירה". אנו עוזרים לך לנהל את המשרד על ידי מתן מענה אנושי לשיחות הנכנסות שלכם המומחיות של הצוות שלנו בתחום המענה הטלפוני מספק שירות אישי אדיב ומקצועי ומאפשר לך זמן איכות וביטחון .בידיעה שכל השיחות הנכנסות נענות, במטרה שתוכלו להרחיב ולשווק את העסק שלכם באופן מקצועי ואופטימלי, שיתרום להתפתחות וצמיחת העסק אנו פה לתת לכם ערך מוסף
מה לקוחותינו אומרים בזמן אמת
אנו מעריכים ומתרגשים לקבל את חוות הדעת של לקוחותינו ,אנו שמחים וגאים לספק לאלפי עסקים שירות אישי, מקצועי ואיכותי ובמחיר תחרותי בישראל
! איך בונים תסריט ? זה החלק הכייפי
כל עסק צריך לבנות תסריט מותאם עבור הצרכים שלו. הכנו עבורכם סרטונים על מנת שתקבלו רעיונות וטיפים איך לבנות תסריט מותאם המתאים לתחומי הפעילות שלכם
כשאתם בונים את התסריט צאו מנקודת הנחה שאתם הנציגים שעונים לשיחות שלכם
לשיחה עם נציג לבניית תסריט חייגו 6509* אנו מקווים שתיתנו לנו את ההזדמנות לשרת אתכם ואת העסק שלכם
בניית תסריט - עורכי דין
בניית תסריט - נדל"ן
בניית תסריט - קיירטינג
בניית תסריט - מחשבים ותוכנה
בניית תסריט - כוח אדם והשמה
תא-קולי סוף יום | קבלת הקלטה בקובץ שמע במייל
לאחר שעות הפעילות שלנו במוקד או בשעה שתיבחרו, ניתן לבחור בין 4 נוסחים של קריינות תא קולי עם השארת הודעה שאותה תקבלו למייל שלכם כקובץ שמע
שעות פעילות המוקד שלנו א’ – ה בשעות 8:00 – 24:00 ו’ ערבי חג בשעות 8:00 12/13:00 – שבת וחגים סגור
ניתן גם להזמין קריינות מותאם אישית – לחץ כאן
שיווקי SMS | מסרון שיווקי | שליחת סמס
ניתן להוסיף למסלול המענה האנושי שירות - סמס שיווקי
לאחר שהמתקשר מסיים את השיחה מול המוקדנית על פי התסריט שלך והשאיר מספר טלפון נייד, המתקשר יקבל אוטומטית מסרון שיווקי דרך המספר המוקצה שלכם עם תבנית שיווקית שהגדרתם מראש
www.firstcall.co.il תודה שפנים לחברת ..ניתן לקבל פרטים נוספים על המוצרים שלנו באתר האינטרנט
! שמחים לבשר שבראשון הקרוב, בין שעות 11:00-23:00 יש צבירת נק’ כ-פ-ו-ל-ה שמעתם נכון! צבירה כפולה בכל הזמנת משלוח מהאתר ובישיבה במעסדה רצוי להזמין מקום מראש דדך האתר/אפליקציה
ג'ינגל עסקי | פרסום ומיתוג | קריינות בזמן המתנה
ניתן ומומלץ להוסיף בתשלום חד פעמי ג'ינגל עסקי בזמן המתנה למענה על ידי נציגה מקצועית שתענה בשם החברה שלך
שירות מענה אנושי
No products were found matching your selection.
אנו מקצים לכם מספר טלפון ייעודי שמשוייך לחשבונכם במוקד ואליו תוכל להגדיר הפניית שיחות ועקוב אחרי – באין מענה / תפוס / ממתינה / אין קליטה / כל השיחות / וגם לפרסם אותו
כל השיחות הנכנסות למוקד נענות על ידי מוקדנית מקצועית בשם החברה שלך ובהתאם לתסריט השיחה המותאם. הנציגה לוקחת את הפרטים המלאים ואת כל המידע שנתבקשנו מהמתקשר ושולחת אותם אליכם במייל ובמסרון אם תבחרו
תקופת ההתחייבות הינה לחודשיים בלבד. במידה ותרצה לבטל את השירותים יש להודיע חודש קלאנדרי מראש
שירות המענה הטלפוני עונה לשיחות תוך פחות מחצי דקה. תוך כמה צלצולים אחד מהנציגים המיומנים שלנו יענו לשיחת הלקוח ב"שם החברה" שלך על פי תסריט השיחה שקבעת מראש איכות המענה וזמן ההמתנה למענה הם הקובעים את רמת השירות. לפי הסטטיסטיקה שלנו 90% מהשיחות נענות בין 15- 10 שניות
שעות הפעילות בימים א' – ה' בשעות 08:00 - 24:00 ו' וערבי חג בשעות 08:00 - 12:00/13:00
מרגע פתיחת החשבון ואישור קבלת התשלום הראשון, אנו דואגים להקצות לך מספר טלפון ולהפעילו תוך 24 - 48 שעות על מנת להבטיח לך שכל השירותים פועלים באופן מלא ותקין
מרגע פתיחת החשבון ואישור קבלת התשלום הראשון, אנו דואגים להקצות לך מספר טלפון ולהפעילו תוך 24 - 48 שעות על מנת להבטיח לך שכל השירותים פועלים באופן מלא ותקין
מה לקוחותינו אומרים בזמן אמת
אנו מעריכים ומתרגשים לקבל את חוות הדעת של לקוחותינו ,אנו שמחים וגאים לספק לאלפי עסקים שירות אישי, מקצועי ואיכותי ובמחיר תחרותי בישראל
ערך מוסף לעסק - FirstCall
מעל 15 שנה מספקת שירות מענה אנושי ומגוון שירותים לעסקים
שירות אישי ומיוחד מוענק לכל לקוח ולקוח. המוניטין העשיר שלנו בן מעל ל 15 שנים המאפשר לנו לספק מגוון שירותים באיכות גבוהה
שירות המענה הטלפוני שלנו מספק פתרונות מעשיים למענה אנושי לעסקים בגדלים שונים
הצטרף היום ותהנה מהחופש המאפשר לך לעבוד ולנהל את העסק שלך בידיעה שכל השיחות הנכנסות ייענו בשם בהחברה שלך
ערך מוסף לעסק - FirstCall שירות מענה טלפוני לעסקים
מספקת שירות מענה טלפוני אנושי בשם החברה שלך - FirstCall
אנו מקצים לכם מספר טלפון ייעודי שמופנה למוקד ואליו תוכלו להגדיר הפניית שיחות ועקוב אחרי ובמקביל גם לפרסם אותו. כל השיחות הנכנסות נענות על ידי מוקדנית בשם החברה שלך ובהתאם לתסריט השיחה המותאם שקבעתם מראש
יש לבחור בין שני מסלולים: קבלת הודעות או תסריט מותאם
שירות מענה אנושי הוא חלופה חסכונית להשכרת משרד וצוות עובדים השומר על תדמית של “עסק מבוסס עם משרד ומזכירה”. אנו עוזרים לך לנהל את המשרד על ידי מתן מענה אנושי לשיחות הנכנסות שלכם המומחיות של הצוות שלנו בתחום המענה הטלפוני מספק שירות אישי אדיב ומקצועי ומאפשר לך זמן איכות וביטחון .בידיעה שכל השיחות הנכנסות נענות, במטרה שתוכלו להרחיב ולשווק את העסק שלכם באופן מקצועי ואופטימלי, שיתרום להתפתחות וצמיחת העסק אנו פה לתת לכם ערך מוסף
FirstCall - למה לבחור במותג
No products were found matching your selection.
הפעלת קו ב 3 שלבים פשוטים
הצטרף ישירות ב 3 שלבים דרך מחלקת המכירות ושירות יהיה פעיל בין 24-48 שעות
פרטי הפנייה של המתקשר שלכם
פרטי הפנייה ישלחו אליך באופן מיידי לדוא"ל ו/או במסרון. יש אפשרות לקבלת דוח יומי/שבועי/חודשי
מגוון מסלולים
מגוון מסלולים בהתאם לצרכי העסק במחירים תחרותיים, נוחים ובעיקר אמינים
התחייבות - גמיש, תחרותי ושקוף
אנו כחברה מאמינים שלא צריך לחייב לקוח לתקופה ארוכה. אנו גאים ועומדים מאחורי האיכות ורמת השירות שלנו, ומקווים שתתרשמו ותמשיכו להנות ולקבל ערך מוסף לעסק שלכם
זמן למענה אנושי
איכות המענה וזמן ההמתנה למענה הם הקובעים את רמת השירות. לפי הסטטיסטיקה שלנו 90% מהשיחות נענות בין 15- 10 שניות
רמת שירות לקוחות
אנו גאים במקצעויות של שירות הלקוחות שלנו, מענה מהיר פחות מ - 15 שניות. טיפול מהיר ויסודי לפי צרכי הלקוח
התחייבות לחודשיים בלבד
נגישות לפניות מכל מכשיר
חייגו 6509* או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם תוך 15 דקות
תמסורת | מסלול תסריט מותאם | מענה אנושי
במסלול תסריט מותאם אישית, התסריט נבנה בהתאם להנחיות הלקוח ולפי צרכי בית העסק
אנחנו מקצים לכם מספר טלפון ייעודי שמופנה למוקד, ואליו תוכלו להגדיר הפניית שיחות ועקוב אחרי, ובמקביל, – גם לפרסם אותו
כל השיחות הנכנסות נענות על ידי מוקדנית בשם החברה שלך ובהתאם לתסריט השיחה המותאם שקבעתם
הנציגה לוקחת את הפרטים המלאים ואת כל המידע שנתבקשנו מהמתקשר, ומעבירה אותם אליכם מיידית במייל וב – מסרון אם תבחרו
בתסריט כזה, ישנה אפשרות ליצירת מחלקות שונות לדוגמא: מחלקת שירות לקוחות/ מחלקת תמיכה/ מחלקת מכירות וכדומה. בנוסף ישנה גם אפשרות לביצוע סליקה / להתחברר למערכת שלכם / ניהול יומן ניתוב השיחה ועוד. כך ניתן ליצור מספר תסריטים שונים בהתאם לכל מחלקה ומחלקה, מה שנותן פתרונות מעשיים ויתרון לניהול שיחות נכנסות לבית העסק
מצד אחד המענה האנושי נותן גיבוי מזכירות ושירות- ללקוחות החברה – ובכך מונע נטישת שיחות חשובות, ומאידך, המתקשר מקבל את המענה שלו הוא ראוי בדיוק כפי שהיה מקבל מענה במשרד שלכם
בנוסף התסריט המותאם מאפשר מסירת פרטים לצד ג’ כגון נתונים על החברה שלך:- מספר פקס, כתובת בית העסק, דרכי גישה וכדומה- ובו בזמן נותן מענה על מגוון שאלות נפוצות, כל אלו יחסכו לך זמן יקר במתן שירות ללקוחותיך
לשיחה עם נציג חייגו 6509* אנו מקווים שתיתן לנו את הההזדמנות לשרת אותך ואת העסק שלך
שיווקי SMS | מסרון שיווקי | שליחת סמס
ניתן להוסיף למסלול המענה האנושי שירות ” סמס שיווקי “
לאחר שהמתקשר מסיים את השיחה מול המוקדנית על פי התסריט שלך והשאיר מספר טלפון נייד, המתקשר יקבל אוטומטית מסרון שיווקי דרך המספר המוקצה שלכם עם תבנית שיווקית שהגדרתם מראש