[vc_row full_width=”stretch_row_content_no_spaces” content_placement=”middle” css=”.vc_custom_1506901126923{background-image: url(https://www.firstcall.co.il/wp-content/uploads/2017/09/sample5.jpg?id=301) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column offset=”vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_row_inner css=”.vc_custom_1474885359216{padding-top: 100px !important;padding-bottom: 100px !important;}”][vc_column_inner][vc_empty_space height=”10px”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”section-box-overlap”][vc_column css=”.vc_custom_1474885718152{padding-top: 15px !important;}” el_class=”box-overlap”][vc_row_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_column_text]
מלא את פרטיך ונחזור אליך תוך 30 דקות
מענה אנושי בשפה אנגלית בלבד
Live English Phone Answering
מענה טלפוני בשפה אנגלית שפת אם” fancytext_color=”#13aac1″ strings_font_style=”font-weight:bold;”][vc_column_text]
מענה אנושי אנגלית במסלול תסריט מותאם אישית, תסריט המענה נבנה בהתאם להנחיות שלכם ולפי צרכי בית העסק
אנו מקצים לכם מספר טלפון ייעודי שמשויך לחשבונכם במוקד ואליו תוכל להגדיר הפניית שיחות ועקוב אחרי – באין מענה / תפוס / ממתינה / אין קליטה / כל השיחות / וגם לפרסם אותו
כל השיחות הנכנסות למוקד דובר אנגלית בלבד ונענות על ידי מוקדניות מקצועיות הדוברות אנגלית שפת-אם בלבד הן עונות בשם החברה שלך ובהתאם לתסריט השיחה המותאם. הנציגה לוקחת את הפרטים המלאים ואת כל המידע שנתבקשנו מהמתקשר ושולחת אותם אליכם במייל ובמסרון אם תבחרו
חברת FirstCall – מזמינה אתכם ליצור קשר כבר עכשיו לקבלת ייעוץ מנציג ללא התחייבות. אנו מקווים שתיתן לנו את הההזדמנות לשרת אותך ואת העסק שלך. חייגו 6509*
[/vc_column_text][ultimate_fancytext strings_textspeed=”35″ strings_backspeed=”0″ fancytext_strings=”על פי הסטיסטיקה 98% מהשיחות נענות תוך 1.78 צלצולים
” fancytext_color=”#13aac1″ strings_font_style=”font-weight:bold;”][vc_message message_box_style=”solid” style=”square” message_box_color=”turquoise” icon_fontawesome=”fa fa-headphones”]
GMT – 8am – 8pm Monday – Friday, Sat 8:30 – 6pm , Sun 10:00 – 4:00pm
[/vc_message][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”u_iframe” u_video_url=”https://www.youtube.com/watch?v=fB31iHkz8e8″ video_opts=”loop,muted” bg_override=”full”][vc_column][go_pricing id=”self06_59c_5df756ed7f51f”][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” bg_type=”image” parallax_style=”vcpb-default” bg_image_new=”id^2631|url^https://www.firstcall.co.il/wp-content/uploads/2018/05/home-top-bar22.jpg|caption^null|alt^null|title^home-top-bar22|description^null” bg_image_repeat=”no-repeat”][vc_column css=”.vc_custom_1530647532304{padding-top: 10px !important;}”][vc_raw_html css=”.vc_custom_1530647466400{margin-bottom: 0px !important;}”]JTNDaDIlMjBzdHlsZSUzRCUyMnRleHQtYWxpZ24lM0FjZW50ZXIlM0IlMjIlM0UlRDclOTclRDclOTklRDclOTklRDclOTIlRDclOTUlMjAlM0NhJTIwaHJlZiUzRCUyMnRlbCUzQSUyQTY1MDklMjIlM0U2NTA5JTNDJTJGYSUzRSUyQSUyMCVENyU5MCVENyU5NSUyMCVENyU5RSVENyU5QyVENyU5MCVENyU5NSUyMCVENyU5MCVENyVBQSUyMCVENyU5NCVENyVBNCVENyVBOCVENyU5OCVENyU5OSVENyU5RCUyMCVENyU5NSVENyVBMCVENyU5NyVENyU5NiVENyU5NSVENyVBOCUyMCVENyU5MCVENyU5QyVENyU5OSVENyU5QiVENyU5RCUyMCVENyVBQSVENyU5NSVENyU5QSUyMDE1JTIwJUQ3JTkzJUQ3JUE3JUQ3JTk1JUQ3JUFBJTIwJTNDJTJGaDIlM0U=[/vc_raw_html][vc_row_inner css=”.vc_custom_1530647524206{margin-bottom: 0px !important;}”][vc_column_inner el_class=”home-form-part desktop-inlineform”]
מענה אנושי אנגלית | אנגלית שפת אם בלבד
במסלול תסריט מותאם אישית, התסריט נבנה בהתאם להנחיות הלקוח ולפי צרכי בית העסק
אנחנו מקצים לכם מספר טלפון אנגלי מקומי יעודי עם קידומת 0203
על מנת להתשתמש בשירות אתם תצטרכו להפנות את השיחות ישירות למספר המוקצה האנגלי עם הקידומת 0203 בלונדון או להפנות את השיחות ע”י מספר וירטואלי או נתב וירטואלי חכם שיפנה את המתקשרים המעונייים במענה באנגלית למוקד הטלפוני בחו”ל
ניתן להגדיר הפניית שיחות ועקוב אחריי למספר המוקצה ובמקביל – גם לפרסם אותו
כל השיחות הנכנסות נענות על ידי מוקדנית מקצועית הדוברת אנגלית שפת-אם. המענה הוא בשם החברה שלך ובהתאם לתסריט השיחה המותאם שנקבע. הנציגה לוקחת את הפרטים המלאים ואת כל המידע שנתבקשנו מהמתקשר, ומעבירה אותם אליך מיידית במייל ומסרון אם תבחר
לשיחה עם נציג חייגו 6509* אנו מקווים שתיתן לנו את הההזדמנות לשרת אותך ואת העסק שלך
[/bsf-info-box][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”image” parallax_style=”vcpb-vz-jquery” bg_image_new=”id^4166|url^https://www.firstcall.co.il/wp-content/uploads/2019/02/Big-Ben-80smusiclover1-40628630-1170-658.jpg|caption^null|alt^null|title^Big-Ben-80smusiclover1-40628630-1170-658|description^null” bg_image_repeat=”no-repeat” bg_override=”full”][vc_column width=”1/2″][bsf-info-box icon_size=”32″ icon_animation=”fadeInLeft” read_more=”title” pos=”square_box” box_bg_color=”#f2f2f2″]
מוקד אנגלית | מענה טלפוני אנגלית
אנו שמחים וגאים להיות הספק הראשון והיחיד בישראל המספק שירות מענה אנושי בשפה האנגלית בלבד שכל נציגיו דוברי אנגלית שפת- אם
פירסט קול זיהתה את הצורך החשוב ביותר במתן שירות המענה האנושי בשפה הביינלאומית – האנגלית
כיום, חברות ועסקים ישראליים רבים הם בעלי קשרים מסחריים בינלאומיים העושים עסקים בכל רחבי העולם עם חברות בינלאומיות שלא יושבות בישראל. הצורך במתן מענה בשפה האנגלית שהיא השפה הבינלאומית ליצירת הקשרים בין החברות ובניית האמון איתן הוא צורך הכרחי ביותר על מנת להציג חזות מקצועית של החברה שלכם כחברה בינלאומית גדולה חשובה ומקצועית בתחומה
אצלנו לא מתפשרים על מתן שירות מעולה ללקוחות שלנו. אנו כספק המוביל בארץ בשירות המענה האנושי באנגלית לא יכולים להתפשר על המקצועיות ואיכות השירות ולפיכך באם אתם מחפשים ומשווים ספק לפי מחיר, אנו לא הכתובת
[/bsf-info-box][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space height=”220px”][vc_toggle title=”? האם המוקדניות דוברות גם עברית בנוסף לאנגלית”]
לא. כל הנציגות/המוקדניות דוברות בשפה האנגלית בלבד
[/vc_toggle][vc_toggle title=”? איך אני מפנה את השיחות שלי אם המוקד נמצא בלונדון”]
אתה מקבל מספר טלפון ייעודי אנגלי עם הקידומת 0203 ואליו אתה עושה הפניית שיחות ועקוב אחריי שיגיעו למוקד. כמו כן ניתן לפרסם את המספר – לא מומלץ
[/vc_toggle][vc_toggle title=”? מהן אפשרויות הניתוב למספר המוקצה בלונדון”]
אם אתם רוצים לנתב את כל השיחות שלכם למענה באנגלית בלבד, יש להגדיר הפניית שיחות ועקוב אחריי מהמספר הנייח/נייד למספר המוקצה, אבל זה יחשב כשיחה לחו”ל – לא מומלץ
אם אתם רוצים לנתב את כל השיחות ישירות למענה באנגלית, יש צורך להוסיף מספר וירטואלי ישראלי שממנו יוגדר הפניית השיחות למספר המוקצה בלונדון
אם אתם רוצים לתת למתקשרים שלכם אופציה למענה בשפה העברית (ע”י זה שאתם תענו לשיחות או מוקד טלפוני בישראל) ואופציה למענה בשפה האנגלית (ע”י מוקד בלונדון בשפה האנגלית בלבד) יש להוסיף נתב ויטואלי חכם שכולל קריינות נתב
לדוגמא, “שלום ותודה שהתקשרתם ל….זמן פרסום ומיתוג לאנגלית לחץ 9…ל-.” ברגע שהמתקשר לוחץ 9 השיחה מופנית למוקד
בלונדון למענה בשפה האנגלית בלבד. כל שאר השלוחות יופנו על פי ההגדרות שהוגדרו בנתב הוירטואלי
[/vc_toggle][vc_toggle title=”? האם אני יכול להישאר עם המספר שלי”]
בוודאי, נתון לשיקולך אתה יכול לפרסם את המספר האישי/עסקי שלך או המספר הוירטואלי אם אתה ממשיך לפרסם את המספר האישי/עסקי שלך, צריך להגדיר הפניית כל השיחות למספר הוירטואלי החכם
[/vc_toggle][vc_toggle title=”? האם עלות הניתוב למוקד האנגלי עולה כסף”]
כן. כמו כל שיחה שמנותבת/מופנית למספר אחר כרוכה בעלות זמן ניתוב, כך גם ניתוב השיחות למוקד הטלפוני באנגליה. עלות הניתוב לשיחות יוצאות לחו”ל, נקבעת בהתאם להסכם ההתקשרות שלך עם ספק התקשורת שלך בישראל
[/vc_toggle][vc_toggle title=”באיזה אופן אני יכול להוריד עלויות בניתוב השיחה לחו“ל”]
על מנת להפחית את עלות הניתוב לחו”ל, ניתן אנו ממליצים להשתמש במספר טלפון וירטואלי ישראלי או בנתב וירטואלי חכם ישראלי שממנו יופנו השיחות לחו”ל בעלות נמוכה
[/vc_toggle][vc_toggle title=”? מה נותן לי מספר וירטואלי/ נתב חכם בנוסף ליתרון הברור שבהפניית השיחות לחו“ל”]
המספר הוירטואלי החכם כולל מערכת בעלת ממשק אינטרנטי המאפשרת רישום כל השיחות הנכנסות, הקלטה של השיחות והאפשרות האזנה בזמן אמת
ובנוסף, המערכת מאפשרת הוצאת דוחות מפורטים ודוחות מסכמים של רישום מספר מתקשר, שעת השיחה, משך השיחה, סטטוס שיחה (נענתה/ניתוק) ועוד
[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”image” parallax_style=”vcpb-default” bg_image_new=”id^3843|url^https://www.firstcall.co.il/wp-content/uploads/2019/01/2019-01-06_23-27-37.png|caption^null|alt^null|title^2019-01-06_23-27-37|description^null” bg_image_repeat=”no-repeat” bg_override=”full”][vc_column width=”1/2″][/vc_column][vc_column width=”1/2″]
היתרונות בשירות תסריט מותאם
הצטרפו לספק הכי פופולרי בתחום המענה האנושי בישראל
אנו מאמינים בשקיפות מלאה. כל תנאי ההתקשרות עם הלקוח נמצאים באתר, אין לנו אותיות קטנות או סעיפים נסתרים. לכל שאלה אנו מזמינים אותך להיכנס לעמוד שאלות נפוצות או ליצור קשר טלפוני לקבלת מענה אנושי תוך 15 שניות
[/ultimate_info_table][/vc_column][vc_column width=”1/3″][ultimate_info_table design_style=”design06″ color_scheme=”green” package_heading=”הגדרת הפניית שיחות ועקוב אחרי” package_sub_heading=”פשוט, קל, ומהיר” icon_type=”custom” icon_img=”746″ img_width=”80″ use_cta_btn=”true” package_btn_text=”לחץ כאן להגדרות” package_link=”url:http%3A%2F%2Fwww.firstcall.co.il%2Fcall-divert-transfer-instructions%2F||target:%20_blank|”]
למצטרפים לשירות המענה האנושי לעסקים ולמעוניינים להפנות את השיחות מהמספר נייח/נייד שלכם למוקד, לפניכם הגדרות להפניית כל השיחות / עקוב אחרי / באין מענה / תפוס / ממתינה מכל ספקי התקשורת בישראל
[/ultimate_info_table][/vc_column][vc_column width=”1/3″][ultimate_info_table design_style=”design06″ color_scheme=”blue” package_heading=”?מדוע לבחור בנו” package_sub_heading=”ערך מוסך לעסק – FirstCall ” icon_type=”custom” icon_img=”734″ img_width=”80″ use_cta_btn=”true” package_btn_text=”קרא עוד” package_link=”url:http%3A%2F%2Fwww.firstcall.co.il%2Fabout-us%2F|||”]
עם ניסיון של מעל 15 שנים בתחום המענה האנושי המתאים למגוון רחב של לקוחות פרטיים / סטארט-אפ / חברות מבוססות / ארגוני צדקה. אנו מספקים מענה מקצועי איכותי ואישי המעניק ערך מוסף לעסק שלכם. מוצעים מגוון מסלולים לצורכי הלקוח והמתאימים לכל כיס
[/ultimate_info_table][/vc_column][/vc_row]